اکسس کنترل

دستگاه های کنترل تردد در انواع مختلف و با قابلیت تعریف کارت های RFID و MIFARE ، با اتصال به نرم افزار های کنترل تردد یا اتوماسیون ورزشی روند اتوماسیون کنترل تردد را کامل می کنند.

اکسس کنترل

دستگاه های کنترل تردد در انواع مختلف و با قابلیت تعریف کارت های RFID و MIFARE ، با اتصال به نرم افزار های کنترل تردد یا اتوماسیون ورزشی روند اتوماسیون کنترل تردد را کامل می کنند.

دستگاه های کنترل تردد در انواع مختلف و با قابلیت تعریف کارت های RFID و MIFARE ، با اتصال به نرم افزار های کنترل تردد یا اتوماسیون ورزشی روند اتوماسیون کنترل تردد را کامل می کنند. این دستگاه ها دارای خروجی اکسس کنترل با قابلیت اتصال به دربهای اتوماتیک و قفل های برقی هستند. سیستم های کنترل دسترسی با هدف ایجاد امنیت بیشتر در سیستم های نظارتی در مواردی مانند پارکینگ های هوشمند، مراکز تجاری و ورزشی و ... مورد استفاده قرار می گیرد. روشهای شناسائی دستگاه های کنترل دسترسی : الف ) شناسائی علائم حیاتی شامل تشخیص چهره ، تشخیص اثر انگشت ، تشخیص کف دست ب ) شناسائی با علائم غیر حیاتی شامل کارتهای شناسائی هوشمند که اغلب به منظور شناسائی افراد مورد استفاده قرار میگیرند . این کارتهای هوشمند که عمدتاً در سه فرکانس RF و Mifare و UHF در بازار موجود می باشند در سیستمهای کنترل دسترسی استفاده می شوند . کارتهای هوشمند در واقع شکل خاصی از مدارهای مجتمع الکترونیکی هستند که با نام تگ در بازار معروف بوده و به شکلهای مختلف از جمله کارتهای PVC ، تگ های برچسبی شیشه ای و یا کاغذی و یا به شکلهای پلاستیکی و در ابعاد مختلف به بازار ارائه میشوند . علاوه بر کارتهای هوشمند ، میتوان از فنارویهای Barcode یا QRcode نام برد که به علت هزینه کم و یکبار مصرف بودن مورد توجه مدیران در استفاده از این سیستمها قرار میگیرند ( در متروها و شهرهای بازی با چاپ این کدها روی کاغذ به وفور مورد استفاده قرار میگیرند ) . استفاده از رمز نیز یکی دیگر از روشهایی است که امکان صدور فرمان باز یا بسته شدن را به اکسس کنترل فراهم می نماید .

  • ۰
  • ۰

نصب و راه اندازی سیستم دیجیتال روی درب هوشمند​​​​​​

تبدیل درب منزل یا محل کار به یک درب ایمن و اتصال به دستگاه‌های هوشمند باعث ارائه خدمات رفاهی بیشتر به افراد خواهد شد.

 

برای این کار، از قفل های الکترونیکی با پروتکلwifi ، یا بلوتوث یا z-wave پشتیبانی می‌کند، جهت تعامل با دیگر دستگاه های محیط منزل یا کار استفاده می شود.

 

در سیستم های هوشمند، قفل الکترونیکی، دارای کلید و قفل نخواهد بود. 

 

سیستم هوشمند، یک تلفن هوشمند یا کلید های مخصوص است که برای این منظور تنظیم شده است. مهمترین ویژگی در سیستم درب هوشمند این است که می‌تواند به صورت بیسیم احراز هویت کرده و درب باز شود.

 

هوشمند سازی درب دارای قفل الکترونیکی، دارای مزایای زیادی است که می توان به این مورد اشاره کرد که مجوز و دسترسی را به شخص ثالث میدهد تا با استفاده از تماس پیامک ایمیل و سایر موارد اجازه بدهد شخص دیگری بتواند به مکان خاصی در روز های معین دسترسی یابد

 

از مزایای دیگر این سیستم می توان به ضد شوک الکتریکی، ضد حریق و ضد سرقت بودن، دارای قفل کودک بودن و... اشاره کرد.

 

09204156323

  • ۰۰/۰۷/۰۱
  • علیرضا آسمانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی