اکسس کنترل

دستگاه های کنترل تردد در انواع مختلف و با قابلیت تعریف کارت های RFID و MIFARE ، با اتصال به نرم افزار های کنترل تردد یا اتوماسیون ورزشی روند اتوماسیون کنترل تردد را کامل می کنند.

اکسس کنترل

دستگاه های کنترل تردد در انواع مختلف و با قابلیت تعریف کارت های RFID و MIFARE ، با اتصال به نرم افزار های کنترل تردد یا اتوماسیون ورزشی روند اتوماسیون کنترل تردد را کامل می کنند.

دستگاه های کنترل تردد در انواع مختلف و با قابلیت تعریف کارت های RFID و MIFARE ، با اتصال به نرم افزار های کنترل تردد یا اتوماسیون ورزشی روند اتوماسیون کنترل تردد را کامل می کنند. این دستگاه ها دارای خروجی اکسس کنترل با قابلیت اتصال به دربهای اتوماتیک و قفل های برقی هستند. سیستم های کنترل دسترسی با هدف ایجاد امنیت بیشتر در سیستم های نظارتی در مواردی مانند پارکینگ های هوشمند، مراکز تجاری و ورزشی و ... مورد استفاده قرار می گیرد. روشهای شناسائی دستگاه های کنترل دسترسی : الف ) شناسائی علائم حیاتی شامل تشخیص چهره ، تشخیص اثر انگشت ، تشخیص کف دست ب ) شناسائی با علائم غیر حیاتی شامل کارتهای شناسائی هوشمند که اغلب به منظور شناسائی افراد مورد استفاده قرار میگیرند . این کارتهای هوشمند که عمدتاً در سه فرکانس RF و Mifare و UHF در بازار موجود می باشند در سیستمهای کنترل دسترسی استفاده می شوند . کارتهای هوشمند در واقع شکل خاصی از مدارهای مجتمع الکترونیکی هستند که با نام تگ در بازار معروف بوده و به شکلهای مختلف از جمله کارتهای PVC ، تگ های برچسبی شیشه ای و یا کاغذی و یا به شکلهای پلاستیکی و در ابعاد مختلف به بازار ارائه میشوند . علاوه بر کارتهای هوشمند ، میتوان از فنارویهای Barcode یا QRcode نام برد که به علت هزینه کم و یکبار مصرف بودن مورد توجه مدیران در استفاده از این سیستمها قرار میگیرند ( در متروها و شهرهای بازی با چاپ این کدها روی کاغذ به وفور مورد استفاده قرار میگیرند ) . استفاده از رمز نیز یکی دیگر از روشهایی است که امکان صدور فرمان باز یا بسته شدن را به اکسس کنترل فراهم می نماید .

۱ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

نصب و راه اندازی سیستم کنترل ورود و خروج​​​​​​

امروزه سیستم کنترل تردد هوشمند افراد ، پرسنل، کارکنان و... برای نظارت بیشتر و بهتر ورود و خروج افراد به محدوده یا مکانی، طراحی و نصب میشود.

 

این سیستم با شناسایی افراد به شیوه های مختلف، امکان و دسترسی تردد را می دهد.

 

به هر شخص از طریق کارت رمز اثر انگشت یا چهره می‌توان امکان دسترسی داد و اجازه ورود و خروج و امکان انجام عملیات داد.

 

همچنین امکان گزارش گیری روزانه هفتگی و ماهانه نیز در این سیستم ها فراهم شده است تا بتوان در موارد مختلف حضور افراد و سایر موارد را به صورت فایل اکسل و ... در دسترس داشت.

 

از جمله مزیت‌های سیستم کنترل تردد یکپارچه می توان به برنامه ریزی سریع و و منظم سیستم‌ها و امکان توسعه آنها توسط کارفرما می توان اشاره کرد.

 

اتصال به سیستم های مداربسته و اخطارهای آتش نشانی، ایمنی بیشتر و.... از مزایای دیگر این سیستم ها است.

 

 شما میتوانید مدل ها و طرح های مختلف اینگونه سیستم ها را با توجه به نیاز خود از ما تجربه کنید.

 

مشاورین ما به شما در خصوص اینگونه سیستم ها و سایر سیستم های هوشمند سازی و ظرفیت ذخیره سازی آنها آماده خدمات و مشاوره هستند

  • علیرضا آسمانی