اکسس کنترل

دستگاه های کنترل تردد در انواع مختلف و با قابلیت تعریف کارت های RFID و MIFARE ، با اتصال به نرم افزار های کنترل تردد یا اتوماسیون ورزشی روند اتوماسیون کنترل تردد را کامل می کنند.

اکسس کنترل

دستگاه های کنترل تردد در انواع مختلف و با قابلیت تعریف کارت های RFID و MIFARE ، با اتصال به نرم افزار های کنترل تردد یا اتوماسیون ورزشی روند اتوماسیون کنترل تردد را کامل می کنند.

دستگاه های کنترل تردد در انواع مختلف و با قابلیت تعریف کارت های RFID و MIFARE ، با اتصال به نرم افزار های کنترل تردد یا اتوماسیون ورزشی روند اتوماسیون کنترل تردد را کامل می کنند. این دستگاه ها دارای خروجی اکسس کنترل با قابلیت اتصال به دربهای اتوماتیک و قفل های برقی هستند. سیستم های کنترل دسترسی با هدف ایجاد امنیت بیشتر در سیستم های نظارتی در مواردی مانند پارکینگ های هوشمند، مراکز تجاری و ورزشی و ... مورد استفاده قرار می گیرد. روشهای شناسائی دستگاه های کنترل دسترسی : الف ) شناسائی علائم حیاتی شامل تشخیص چهره ، تشخیص اثر انگشت ، تشخیص کف دست ب ) شناسائی با علائم غیر حیاتی شامل کارتهای شناسائی هوشمند که اغلب به منظور شناسائی افراد مورد استفاده قرار میگیرند . این کارتهای هوشمند که عمدتاً در سه فرکانس RF و Mifare و UHF در بازار موجود می باشند در سیستمهای کنترل دسترسی استفاده می شوند . کارتهای هوشمند در واقع شکل خاصی از مدارهای مجتمع الکترونیکی هستند که با نام تگ در بازار معروف بوده و به شکلهای مختلف از جمله کارتهای PVC ، تگ های برچسبی شیشه ای و یا کاغذی و یا به شکلهای پلاستیکی و در ابعاد مختلف به بازار ارائه میشوند . علاوه بر کارتهای هوشمند ، میتوان از فنارویهای Barcode یا QRcode نام برد که به علت هزینه کم و یکبار مصرف بودن مورد توجه مدیران در استفاده از این سیستمها قرار میگیرند ( در متروها و شهرهای بازی با چاپ این کدها روی کاغذ به وفور مورد استفاده قرار میگیرند ) . استفاده از رمز نیز یکی دیگر از روشهایی است که امکان صدور فرمان باز یا بسته شدن را به اکسس کنترل فراهم می نماید .

  • ۰
  • ۰

سیستم هوشمند پاسخگویی تلفنی گویا و ثبت شکایت

 

امروزه هر سازمانی و شرکتی برای رشد و پیشرفت خود، نیاز به کنترل و نظارت و باز خوردگیری فعالیت های پرسنل خود دارد. 

 

 

 

ارزیابی ذینفعان و مشتریان درباره پرسنل و تامین کنندگان و ... همه و همه باعث برطرف کردن نقاط ضعف و تقویت و رشد و بهبود عملکرد سیستم هر سازمانی خواهد شد.

 

 

 

این سیستم این امکان را فراهم می کند که تماس گیرندگان شکایت خود را در صندوق های مربوطه اعلام کنند. پرینت شکایات، انتقادات و پیشنهادات مبتنی بر voip به خوبی از عهده این امور بر خواهد آمد.

 

 

 

ثبت شکایات با ذخیره فایل صوتی و ارائه کد رهگیری در ازای معرفی پیشنهادات ارائه شده از هر فرد و ارائه به واحد مشخص شده رسیدگی کننده (دسته بندی موضوعات)، بررسی و ارائه جواب، دریافت جواب یا ارائه کد رهگیری ارائه شده پاسخگوی اپراتور و... از جمله مواردی است که مبتنی بر این سیستم می توان انجام داد.

 

 

 

این سیستم ها گزارش های مختلف اپراتورها و تعداد شکایت از موضوعات دستگاه‌های مختلف را میتواند تهیه و فایل ارائه شده را و میزان رضایت ذینفعان را تحلیل و ارائه کند

 

 

 

در این گونه سیستم ها علاوه بر درج شکایات نظرسنجی و....، می توان سفارشات فروشگاه‌ها و پرداخت نیز صورت میگیرد.

  • ۰۰/۰۷/۰۷
  • علیرضا آسمانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی